Paviljoencommissie

De paviljoen commissie bestaat uit:
Hans den Besten
Ronald van de Weg (Voorzitter)
Estel van de Weg
Anneke Companjen

De paviljoen commissie houdt zich bezig met alle zaken rondom ons gezellige clubgebouw. Een van de hoofdtaken is de in- en verkoop van dranken en etenswaren. Verder is men verantwoordelijk voor het onderhoud en schoonmaak van het interieur, exterieur en het terras.
Het paviljoen en de “catering” zijn in eigen beheer, wat inhoudt dat elk senior lid (tot 70 jaar) drie maal per jaar een bardienst voor zijn/haar rekening neemt. Dit wordt vastgelegd met behulp van de KNLTB club-app.

Let op: als men een bardienst ruilt geef dit dan duidelijk aan in de KNLTB club-app, zodat men weet waar de sleutel voor de volgende dienst moet worden bezorgd.

Consumpties kunnen met pin worden afgerekend. Bij de bar ligt een duidelijke handleiding voor het gebruik van het pin apparaat.
Degene die de bardienst heeft hoeft niet bij te houden welke bedragen gepind worden. Wel blijft het tellen van cash geld en het in een kokertje afstorten van te veel cash in de kluis gewoon doorgaan.
Dus cash betalen blijft mogelijk maar pinnen heeft de voorkeur.
Voor het gebruik van geluidsinstallatie of TV ligt er bij de bar een handleiding hoe de appratuur te bedienen
De paviljoen commissie werkt tijdens toernooien en clubkampioenschappen samen met de daarvoor verantwoordelijke commissies en zorgt voor de aankleding en de gezelligheid tijdens diverse evenementen en activiteiten.