Jeugdcommissie

De jeugdcommissie bestaat uit:

Petra van ’t Goor (Voorzitter)
Marit van der Wees
Marije van der Vossen
Andrea Borst

De jeugdcommissie zorgt door het jaar heen voor diverse activiteiten om de jeugd enthousiast te maken én te houden voor de tennissport en onze vereniging. Allereerst draagt ze er zorg voor dat de jeugdleden het tennisspel onder de knie krijgen en de technische en tactische elementen van het spel aangeleerd krijgen. Hiertoe werkt onze vereniging nauw samen met tennisschool GOTennis van Gertjan Oostendorp, die de tennislessen voor de junioren (en ook voor de senioren) verzorgt.

Voor contact met trainer Gertjan Oostendorp:
Email: [email protected]

De jeugdcommissie zorgt er voor dat jeugdleden deel kunnen nemen aan de voorjaarscompetitie (hoofdzakelijk op zondagochtenden), aan toernooien in de regio, aan periodieke toss momenten.

Verder zijn er ook ontspannende recreatieve activiteiten, zoals uitwisselingen met andere verenigingen.
Heb je belangstelling om bij onze vereniging het tennisspel te leren….kom eens kijken op ons park of neem contact op met een lid van de jeugdcommissie of met tennisschool GOTennis.