Inschrijven bardiensten 2024

16 april 2024

Het aanmelden voor bardiensten kan op verschillende manieren.

Je kan jezelf aanmelden via de KNLTB app op je mobiele telefoon. Ga in de app naar Club:

Hierna krijg je bovenin de knop Diensten. Na het selecteren krijg je een lijst te zien met mogelijke bardiensten:

Nog niet alle bardiensten staan in het systeem, deze worden geleidelijk toegevoegd.

Mocht je er niet uitkomen via de KNLTB app? Je kunt ook via onze website inloggen met je gegevens. Ga bovenaan de website naar Mijn Club:

Hier kun je inloggen met je KNLTB gegevens. Heb je deze gegevens niet, kies dan voor wachtwoord vergeten....

Na het inloggen heb je de mogelijkheid om een dienst te selecteren en jezelf deze toe te wijzen.

Kom je er helemaal niet uit? Neem dan contact op met de verantwoordelijke commissie(s).

Nieuwscategorieën

Er zijn nog geen reacties op nieuwsberichten.
Om te kunnen reageren dien je ingelogd zijn. Inloggen