Doe mee aan de Tiebreak Challenge!

16 april 2024

Ter ere van het 125-jarig jubileum organiseert de KNLTB in 2024 de Tiebreak Challenge: een uniek, groots, landelijk toernooi waaraan alle spelers van alle tennis- en padelclubs in Nederland kunnen deelnemen.

Het is een toernooi dat gespeeld wordt in dubbelspelwedstrijden om één gewonnen supertiebreak (10 punten). Dit zorgt voor korte wedstrijden, zodat zoveel mogelijk spelers kunnen meedoen. Om de tiebreaks zo eerlijk mogelijk te maken, starten spelers de tiebreak met een voorsprong of achterstand, afhankelijk van hun eigen niveau en dat van de tegenstander.

De voorrondes worden bij ons op zondag 5 mei gespeeld op onze eigen club, waarbij spelers van alle leeftijden en niveaus met én door elkaar heen spelen met een gelijke kans op een ticket voor de finaledag. Alle clubwinnaars spelen de finalewedstrijden op het heilige gras van Rosmalen.  zondag 16 juni tijdens de Libéma Open finaledag. Daar wil toch iedereen een keer spelen?

Er zal worden gespeeld in poules, en je schrijft in als koppel . Inschrijven kan via

Bij de inschrijving kun je kiezen voor het onderdeel 125 jaar KNLTB.

We zien jullie graag op 5 mei! En houdt 16 juni ook alvast vrij in je agenda. Je weet maar nooit!

Nieuwscategorieën Toernooien

Er zijn nog geen reacties op nieuwsberichten.
Om te kunnen reageren dien je ingelogd zijn. Inloggen